Despre Sensibio H2O

0 comments
Incep saptamana cu un post despre apa micelara Sensibio de la Bioderma pe care o folosesc demult si constant si sunt foarte multumita de ea. Este un produs de curatare destinat tenului sensibil si cu imperfectiuni. Apa micelara este de fapt o solutie demachianta formata din tonic si demachiant imbinate intr un singur produs. Se foloseste dimineata si seara pe tenul curat deci atentie, nu o utilizati pentru indepartarea fardurilor sau a fondului de ten. Este risipa de produs si ea nu actioneaza direct asupra pielii. Indepartati mai intai fardurile de ochi si fondul de ten cu un demachiant cremos si apoi stergeti fata curata cu apa micelara. Asa veti vedea efectul produsului asupra tenului.
Bioderma este si inventatorul solutiilor micelare. Apa micelara are avantajul ca mentine ph pielii echilibrat, reduce roseata si iritatiile si are efect decongestionant si calmant.
Dupa prima saptamana de curatare cu ea am observat o reducere a rosetii pe tenul acneic si o piele mai hidratata.
Indicatiile pe produs sunt pentru ten uscat si sensibil sau normal. Eu am tenul mixt, cu imperfectiuni si am testat o pe pielea mea fiind foarte multumita. Din cauza poluarii si a agresiunilor mediului asupra tenului, a alimentatiei nesanatoase, a fumatului, sensibilitatea tenului este din ce in ce mai des  intalnita. Deci si un ten gras sau mixt poate fi sensibil.

Nota 10 din 10

Astept cu drag parerile voastre despre Sensibio H2O.;);) va doresc o saptamana minunata!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

 

©Copyright 2012 Silvia. All Rights reserved. | Blog creat de echipa OVIDIUS STUDIO.